Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21651
Назва: Проєктна технологія навчання як умова ефективної професійної підготовки майбутніх педагогів
Автори: Постоян, Тетяна Григорівна
Ключові слова: проєктна технологія навчання
педагогічний підхід
гуманістичний підхід
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Постоян Т. Г. Проєктна технологія навчання як умова ефективної професійної підготовки майбутніх педагогів / Т. Г. Постоян // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.194-196.
Короткий огляд (реферат): Проєктна технологія навчання – це сучасний педагогічний підхід, що передбачає організацію освітнього процесу на засадах самостійної діяльності здобувачів вищої освіти у вирішенні конкретних завдань. Вона надає можливість здобувачам вищої освіти засвоювати знання у практичній діяльності, розвиваючи творчі, дослідницькі та комунікативні навички.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21651
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.