Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21651
Назва: | Проєктна технологія навчання як умова ефективної професійної підготовки майбутніх педагогів |
Автори: | Постоян, Тетяна Григорівна |
Ключові слова: | проєктна технологія навчання педагогічний підхід гуманістичний підхід |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Постоян Т. Г. Проєктна технологія навчання як умова ефективної професійної підготовки майбутніх педагогів / Т. Г. Постоян // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.194-196. |
Короткий огляд (реферат): | Проєктна технологія навчання – це сучасний педагогічний підхід, що передбачає організацію освітнього процесу на засадах самостійної діяльності здобувачів вищої освіти у вирішенні конкретних завдань. Вона надає можливість здобувачам вищої освіти засвоювати знання у практичній діяльності, розвиваючи творчі, дослідницькі та комунікативні навички. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21651 |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
58.pdf | 3.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.