Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21629
Назва: Cognitive and progmatic aspects of foreign language teaching methods : assessment for learning in the remote classroom
Автори: Фогель, Тетяна Миколаївна
Fogel, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: ‘assessment’
multiple meanings
traditional approaches
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фогель Т. М. Cognitive and progmatic aspects of foreign language teaching methods : assessment for learning in the remote classroom / Т. М. Фогель // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.142-144.
Короткий огляд (реферат): The term ‘assessment’ can be confusing because it can have multiple meanings depending on the context. There are two main approaches: assessment of learning (summative assessement) and assessment for learning (formative assessment). Traditional approaches to assessment are usually based on assessment of learning (summative assessement) carried out at the end of a course or school year in the form of an exam or test to which grades are given. The results are then reported.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21629
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.