Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФогель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorFogel, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-02-26T12:27:50Z-
dc.date.available2025-02-26T12:27:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФогель Т. М. Cognitive and progmatic aspects of foreign language teaching methods : assessment for learning in the remote classroom / Т. М. Фогель // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.142-144.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21629-
dc.description.abstractThe term ‘assessment’ can be confusing because it can have multiple meanings depending on the context. There are two main approaches: assessment of learning (summative assessement) and assessment for learning (formative assessment). Traditional approaches to assessment are usually based on assessment of learning (summative assessement) carried out at the end of a course or school year in the form of an exam or test to which grades are given. The results are then reported.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subject‘assessment’uk
dc.subjectmultiple meaningsuk
dc.subjecttraditional approachesuk
dc.titleCognitive and progmatic aspects of foreign language teaching methods : assessment for learning in the remote classroomuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.