Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21629
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фогель, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Fogel, Tetyana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-26T12:27:50Z | - |
dc.date.available | 2025-02-26T12:27:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Фогель Т. М. Cognitive and progmatic aspects of foreign language teaching methods : assessment for learning in the remote classroom / Т. М. Фогель // Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2024. - С.142-144. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21629 | - |
dc.description.abstract | The term ‘assessment’ can be confusing because it can have multiple meanings depending on the context. There are two main approaches: assessment of learning (summative assessement) and assessment for learning (formative assessment). Traditional approaches to assessment are usually based on assessment of learning (summative assessement) carried out at the end of a course or school year in the form of an exam or test to which grades are given. The results are then reported. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | ‘assessment’ | uk |
dc.subject | multiple meanings | uk |
dc.subject | traditional approaches | uk |
dc.title | Cognitive and progmatic aspects of foreign language teaching methods : assessment for learning in the remote classroom | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у закладах освіти (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
42.pdf | 3.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.