Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21574
Назва: Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language
Автори: Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Тадеуш, Ольга Харлампіївна
Tadeush, Olga Kharlampiivna
Dushechkina, N.
Masliuk, K.
Malyshevskyi, O.
Demchenko, I.
Ключові слова: Professional self-determination
learning
non-linguistic specialties
English language
educational motivation
future teachers
students
professional English
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Yemelyanova, D., Tadeush, O., Dushechkina, N., Masliuk, K., Malyshevskyi, O., & Demchenko, I. (2022). Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14(1), 305-321.
Короткий огляд (реферат): The article reviews the formation of professional self-determination of future teachers of non-language specialties when learning the English language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21574
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4327-Article Text-16396-1-10-20220207 (1) (1).pdf394.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.