Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorТадеуш, Ольга Харлампіївна-
dc.contributor.authorTadeush, Olga Kharlampiivna-
dc.contributor.authorDushechkina, N.-
dc.contributor.authorMasliuk, K.-
dc.contributor.authorMalyshevskyi, O.-
dc.contributor.authorDemchenko, I.-
dc.date.accessioned2025-02-14T08:57:26Z-
dc.date.available2025-02-14T08:57:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationYemelyanova, D., Tadeush, O., Dushechkina, N., Masliuk, K., Malyshevskyi, O., & Demchenko, I. (2022). Formation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Language. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14(1), 305-321.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21574-
dc.description.abstractThe article reviews the formation of professional self-determination of future teachers of non-language specialties when learning the English language.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectProfessional self-determinationuk
dc.subjectlearninguk
dc.subjectnon-linguistic specialtiesuk
dc.subjectEnglish languageuk
dc.subjecteducational motivationuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectprofessional Englishuk
dc.titleFormation of Professional Self-Determination of Future Teachers of Non-Language Specialties when Learning the English Languageuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4327-Article Text-16396-1-10-20220207 (1) (1).pdf394.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.