Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553
Title: | Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Keywords: | підготовка професійна підготовка методика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти управлінська діяльність підготовленість майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Листопад О. А. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 3 (47) C. 10-17 |
Abstract: | У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Описано експериментальне дослідження визначення рівнів підготовленості майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведена ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведено, що підготовка майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти вимагає оволодіння широким колом знань, умінь і навичок, які умовно можна розподілити на концептуальні та технічні. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти передбачала проведення практичних занять переважно у вигляді розроблення та захисту навчальних проєктів і ділових ігор, проведення конкурсу з професійної майстерності, де майбутнім вихователям потрібно було самостійно знайти інформацію з обговорюваних питань; підготувати план організаційних дій, за допомогою яких інший студент міг би повторити шлях добування цієї інформації; розробити план заходів, за допомогою яких кожен студент зможе забезпечити відтворення певних управлінських норм. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vgnpu_2021_3_3.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.