Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2025-02-06T13:19:21Z-
dc.date.available2025-02-06T13:19:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 3 (47) C. 10-17uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Описано експериментальне дослідження визначення рівнів підготовленості майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведена ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведено, що підготовка майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти вимагає оволодіння широким колом знань, умінь і навичок, які умовно можна розподілити на концептуальні та технічні. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти передбачала проведення практичних занять переважно у вигляді розроблення та захисту навчальних проєктів і ділових ігор, проведення конкурсу з професійної майстерності, де майбутнім вихователям потрібно було самостійно знайти інформацію з обговорюваних питань; підготувати план організаційних дій, за допомогою яких інший студент міг би повторити шлях добування цієї інформації; розробити план заходів, за допомогою яких кожен студент зможе забезпечити відтворення певних управлінських норм.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectметодика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.subjectуправлінська діяльністьuk
dc.subjectпідготовленість майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освітиuk
dc.titleМетодика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vgnpu_2021_3_3.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.