Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553
Назва: Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: підготовка
професійна підготовка
методика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
управлінська діяльність
підготовленість майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності у системі дошкільної освіти / О. А. Листопад , І. К. Мардарова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 3 (47) C. 10-17
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Описано експериментальне дослідження визначення рівнів підготовленості майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведена ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти. Доведено, що підготовка майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти вимагає оволодіння широким колом знань, умінь і навичок, які умовно можна розподілити на концептуальні та технічні. Методика підготовки майбутніх вихователів до управлінського забезпечення професійної діяльності в закладах дошкільної освіти передбачала проведення практичних занять переважно у вигляді розроблення та захисту навчальних проєктів і ділових ігор, проведення конкурсу з професійної майстерності, де майбутнім вихователям потрібно було самостійно знайти інформацію з обговорюваних питань; підготувати план організаційних дій, за допомогою яких інший студент міг би повторити шлях добування цієї інформації; розробити план заходів, за допомогою яких кожен студент зможе забезпечити відтворення певних управлінських норм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21553
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vgnpu_2021_3_3.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.