Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/214
Назва: | Теоретико-методичні засади формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку |
Інші назви: | Theoretical and methodical principles of formation of health-preserving competence in children of preschool age |
Автори: | Андрющенко, Тетяна Коcтянтинівна Andryushchenko, Tetyana Kostyantynivna |
Ключові слова: | здоров`язбережувальна компетентність діти дошкільного віку педагогічні умови модель експерементальна методика healtkeeping competence preschool children pedagogical conditions model experimental methods |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Тетяна Костантинівна Андрющенко; наук. консультант І. П. Рогальська-Яблонська; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Г. Тичини. – Умань, 2015. – 503 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційній роботі дослідженно проблему формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано теоретико-методичні та концептуальні засади формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку; визначено сутність і структуру феномена "здоров`язбережувальна компетентність дітей дошкільного віку"; розроблено й апробовано модель формування здоров`язбережувальнлї компетентністі в дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах яка обіймала мотиваційно-процесувальний етапи; визначено і обгрунтовано педагогічні умови формування здоров`язбережувальної компетентністі у дошкільників; схарактеризовано потенціал здоров`язбережувального середовища дошкільного навчального закладу в контексті розширення у дошкільників досвіду здорового способу життя; виявлено чинники збереження здоров`я, обгрунтовано й сформовано у дошкільників здоров`язбережувальні життєві навички, які є базисом здоров`язбережувальної компетентністі. The thesis studied the problem of formation of healthkeeping competence in precshool children. In the thesis theoretical-methodical and conceptual basis of formation of healthkeeping xcompetence in preschool children are scientifically substantiated; the essence and structure of the phenomenon " healthkeeping competence of preschool children" are defined; the model and experimental methods of formation of healthkeeping competence in preschool children in preschool educational establishments are developed and approved. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/214 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андрющенко_Т.К. .pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.