Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/214
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрющенко, Тетяна Коcтянтинівна | - |
dc.contributor.author | Andryushchenko, Tetyana Kostyantynivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-30T10:19:09Z | - |
dc.date.available | 2018-08-30T10:19:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Теоретико-методичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Тетяна Костантинівна Андрющенко; наук. консультант І. П. Рогальська-Яблонська; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Г. Тичини. – Умань, 2015. – 503 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/214 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі дослідженно проблему формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано теоретико-методичні та концептуальні засади формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку; визначено сутність і структуру феномена "здоров`язбережувальна компетентність дітей дошкільного віку"; розроблено й апробовано модель формування здоров`язбережувальнлї компетентністі в дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах яка обіймала мотиваційно-процесувальний етапи; визначено і обгрунтовано педагогічні умови формування здоров`язбережувальної компетентністі у дошкільників; схарактеризовано потенціал здоров`язбережувального середовища дошкільного навчального закладу в контексті розширення у дошкільників досвіду здорового способу життя; виявлено чинники збереження здоров`я, обгрунтовано й сформовано у дошкільників здоров`язбережувальні життєві навички, які є базисом здоров`язбережувальної компетентністі. The thesis studied the problem of formation of healthkeeping competence in precshool children. In the thesis theoretical-methodical and conceptual basis of formation of healthkeeping xcompetence in preschool children are scientifically substantiated; the essence and structure of the phenomenon " healthkeeping competence of preschool children" are defined; the model and experimental methods of formation of healthkeeping competence in preschool children in preschool educational establishments are developed and approved. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk |
dc.subject | здоров`язбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | експерементальна методика | uk |
dc.subject | healtkeeping competence | uk |
dc.subject | preschool children | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | experimental methods | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади формування здоров`язбережувальної компетентності в дітей дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodical principles of formation of health-preserving competence in children of preschool age | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Андрющенко_Т.К. .pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.