Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21396
Назва: | Інноваційна парадигма комунікативної компетентності дітей дошкільного віку |
Автори: | Фенко, Марія Ярославівна Мацюк, Зоряна Сергіївна |
Ключові слова: | комунікативна компетентність дошкільна лінгводидактика мовленнєвий розвиток итина дошкільного віку парадигма |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Фенко М. Я. Інноваційна парадигма комунікативної компетентності дітей дошкільного віку / М. Я. Фенко , З. С. Мацюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 116-121. |
Короткий огляд (реферат): | Нова парадигма освіти ХХІ століття немислима без міжособистісного спілкування, адже освіченість, професійне становлення та самореалізація залежить від уміння вести діалог, переконувати, висловлювати власні емоції та переконання, комунікувати з іншими. Саме тому надзвичайно важливо з раннього віку формувати вміння і навички послугуватися мовою і мовленням як основним засобом комунікації. Гостро постає питання формування власне комунікативної компетентності особистості від народження та її вдосконалення впродовж усього життя. Важливо пам’ятати, що проблема формування комунікативної компетентності різнопланова і передбачає враховування двох аспектів: психологічного та мовленнєвого. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21396 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 354.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.