Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21396
Назва: Інноваційна парадигма комунікативної компетентності дітей дошкільного віку
Автори: Фенко, Марія Ярославівна
Мацюк, Зоряна Сергіївна
Ключові слова: комунікативна компетентність
дошкільна лінгводидактика
мовленнєвий розвиток
итина дошкільного віку
парадигма
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фенко М. Я. Інноваційна парадигма комунікативної компетентності дітей дошкільного віку / М. Я. Фенко , З. С. Мацюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 116-121.
Короткий огляд (реферат): Нова парадигма освіти ХХІ століття немислима без міжособистісного спілкування, адже освіченість, професійне становлення та самореалізація залежить від уміння вести діалог, переконувати, висловлювати власні емоції та переконання, комунікувати з іншими. Саме тому надзвичайно важливо з раннього віку формувати вміння і навички послугуватися мовою і мовленням як основним засобом комунікації. Гостро постає питання формування власне комунікативної компетентності особистості від народження та її вдосконалення впродовж усього життя. Важливо пам’ятати, що проблема формування комунікативної компетентності різнопланова і передбачає враховування двох аспектів: психологічного та мовленнєвого.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21396
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf354.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.