Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенко, Марія Ярославівна-
dc.contributor.authorМацюк, Зоряна Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-01-23T12:30:12Z-
dc.date.available2025-01-23T12:30:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФенко М. Я. Інноваційна парадигма комунікативної компетентності дітей дошкільного віку / М. Я. Фенко , З. С. Мацюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 116-121.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21396-
dc.description.abstractНова парадигма освіти ХХІ століття немислима без міжособистісного спілкування, адже освіченість, професійне становлення та самореалізація залежить від уміння вести діалог, переконувати, висловлювати власні емоції та переконання, комунікувати з іншими. Саме тому надзвичайно важливо з раннього віку формувати вміння і навички послугуватися мовою і мовленням як основним засобом комунікації. Гостро постає питання формування власне комунікативної компетентності особистості від народження та її вдосконалення впродовж усього життя. Важливо пам’ятати, що проблема формування комунікативної компетентності різнопланова і передбачає враховування двох аспектів: психологічного та мовленнєвого.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectдошкільна лінгводидактикаuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.subjectитина дошкільного вікуuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.titleІнноваційна парадигма комунікативної компетентності дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf354.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.