Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21371
Назва: | Зміст та організаційні форми професійного навчання обдарованих учнів у КНР |
Автори: | Боярська-Хоменко, Анна Володимирівна Науменко, Станіслав Сергійович |
Ключові слова: | зміст навчання професійна освіта навчальна програма організаційні форми навчання учні обдаровані діти Китайська Народна Республіка (КНР) |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Боярська-Хоменко А. В. Зміст та організаційні форми професійного навчання обдарованих учнів у КНР / А. В. Боярська-Хоменко , С. С. Науменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 21-27. |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток промисловості, цифрових технологій, економіки, науки та культури, а також підвищення рівня трудової мобільності потребує збільшення кількості кваліфікованих працівників, здатних до креативного мислення та генерування нових ідей. Незважаючи на те, що сучасний ринок праці демонструє попит на робітничі професії, професійна освіта втратила свою престижність в Україні та інших країнах світу. Однією з причин цього є недосконалість системи професійного навчання в школах, зокрема недостатнє залучення обдарованих учнів до набуття професійних компетентностей у різних сферах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21371 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 431.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.