Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоярська-Хоменко, Анна Володимирівна-
dc.contributor.authorНауменко, Станіслав Сергійович-
dc.date.accessioned2025-01-22T12:29:14Z-
dc.date.available2025-01-22T12:29:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБоярська-Хоменко А. В. Зміст та організаційні форми професійного навчання обдарованих учнів у КНР / А. В. Боярська-Хоменко , С. С. Науменко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 3 (148). Одеса, 2024. С. 21-27.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21371-
dc.description.abstractРозвиток промисловості, цифрових технологій, економіки, науки та культури, а також підвищення рівня трудової мобільності потребує збільшення кількості кваліфікованих працівників, здатних до креативного мислення та генерування нових ідей. Незважаючи на те, що сучасний ринок праці демонструє попит на робітничі професії, професійна освіта втратила свою престижність в Україні та інших країнах світу. Однією з причин цього є недосконалість системи професійного навчання в школах, зокрема недостатнє залучення обдарованих учнів до набуття професійних компетентностей у різних сферах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectнавчальна програмаuk
dc.subjectорганізаційні форми навчанняuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectобдаровані дітиuk
dc.subjectКитайська Народна Республіка (КНР)uk
dc.titleЗміст та організаційні форми професійного навчання обдарованих учнів у КНРuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf431.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.