Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21340
Назва: | Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл |
Автори: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna Лі Юйци |
Ключові слова: | художньо-естетичні вподобання учні мистецьких шкіл підготовка майбутні бакалаври музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Ашихміна Н. В. Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл / Н. В. Ашихміна, Лі Юйци // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 7-11. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо-естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл. Наголошено, що процес становлення художньо-естетичного сприйняття та ціннісного ставлення до мистецтва охоплює кілька важливих етапів, які включають емоційну залученість, сприйняття мистецьких творів та їх інтерпретацію. Вивчення мистецтва під керівництвом педагога відіграє ключову роль у формуванні уявлень і суджень учнів щодо художньо-естетичної цінності мистецьких творів. Проаналізовано низку педагогічних завдань, які сприяють формуванню художньо-естетичних уподобань: стимулювання інтересу до мистецтва, формування знань про різні форми мистецтва, ознайомлення з культурно-історичним контекстом, розвиток емоційної сфери й художньо-практичного досвіду. Важлива увага повинна приділятися етапам сприйняття та осмислення мистецьких творів – від емоційної установки до глибинного аналізу. Автори наголошують на необхідності інтеграції особистісних якостей майбутніх бакалаврів музичного мистецтва, таких як емоційна чутливість, творча уява, художня спостережливість і сформований художньо-естетичний смак. Педагог повинен володіти здатністю зацікавити учнів мистецтвом, формувати емоційно комфортне освітнє середовище та забезпечувати умови для активної участі учнів у процесі творчого сприйняття музичного мистецтва. У статті підкреслено важливість педагогічної практики як складової частини підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо-естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл. Практична діяльність дозволяє студентам закріплювати теоретичні знання та розвивати свої навички у реальних умовах викладання. Наголошено, що бакалаврів музичного мистецтва слід мотивувати демонструвати високий рівень художньо-естетичних знань і навичок, розвивати критичне та асоціативне мислення, що сприятиме глибшому розумінню мистецьких явищ та їх творчій інтерпретації, впевненому орієнтуванню в художньо-естетичних категоріях та оперуванню мистецьким тезаурусом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21340 |
Розташовується у зібраннях: | №3 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 197.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.