Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21340
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
dc.contributor.author | Лі Юйци | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T08:32:49Z | - |
dc.date.available | 2025-01-21T08:32:49Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ашихміна Н. В. Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл / Н. В. Ашихміна, Лі Юйци // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №3. – С. 7-11. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21340 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо-естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл. Наголошено, що процес становлення художньо-естетичного сприйняття та ціннісного ставлення до мистецтва охоплює кілька важливих етапів, які включають емоційну залученість, сприйняття мистецьких творів та їх інтерпретацію. Вивчення мистецтва під керівництвом педагога відіграє ключову роль у формуванні уявлень і суджень учнів щодо художньо-естетичної цінності мистецьких творів. Проаналізовано низку педагогічних завдань, які сприяють формуванню художньо-естетичних уподобань: стимулювання інтересу до мистецтва, формування знань про різні форми мистецтва, ознайомлення з культурно-історичним контекстом, розвиток емоційної сфери й художньо-практичного досвіду. Важлива увага повинна приділятися етапам сприйняття та осмислення мистецьких творів – від емоційної установки до глибинного аналізу. Автори наголошують на необхідності інтеграції особистісних якостей майбутніх бакалаврів музичного мистецтва, таких як емоційна чутливість, творча уява, художня спостережливість і сформований художньо-естетичний смак. Педагог повинен володіти здатністю зацікавити учнів мистецтвом, формувати емоційно комфортне освітнє середовище та забезпечувати умови для активної участі учнів у процесі творчого сприйняття музичного мистецтва. У статті підкреслено важливість педагогічної практики як складової частини підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо-естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл. Практична діяльність дозволяє студентам закріплювати теоретичні знання та розвивати свої навички у реальних умовах викладання. Наголошено, що бакалаврів музичного мистецтва слід мотивувати демонструвати високий рівень художньо-естетичних знань і навичок, розвивати критичне та асоціативне мислення, що сприятиме глибшому розумінню мистецьких явищ та їх творчій інтерпретації, впевненому орієнтуванню в художньо-естетичних категоріях та оперуванню мистецьким тезаурусом. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | художньо-естетичні вподобання | uk |
dc.subject | учні мистецьких шкіл | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | майбутні бакалаври музичного мистецтва | uk |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва до формування художньо- естетичних уподобань учнів мистецьких шкіл | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | №3 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 197.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.