Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307
Назва: | Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів |
Автори: | Хайюй, Юй |
Ключові слова: | педагогічна парадигма трансформаційні перетворення соціально-економічний процес хореографічна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Хайюй Ю. Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів / Ю. Хайюй // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 59. |
Короткий огляд (реферат): | У розрізі сучасних трансформаційних перетворень у системі вищої освіти загальне визнання отримала педагогічна парадигма, орієнтована на особистісний розвиток фахівця, виховання його особистісних якостей. Акцентування робиться не стільки на професійні знання й уміння, скільки на професійно значущі якості. На нашу думку, ця тенденція стосується і професійної підготовки майбутніх хореографів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 255.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.