Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХайюй, Юй-
dc.date.accessioned2025-01-17T13:52:02Z-
dc.date.available2025-01-17T13:52:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХайюй Ю. Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів / Ю. Хайюй // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 59.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307-
dc.description.abstractУ розрізі сучасних трансформаційних перетворень у системі вищої освіти загальне визнання отримала педагогічна парадигма, орієнтована на особистісний розвиток фахівця, виховання його особистісних якостей. Акцентування робиться не стільки на професійні знання й уміння, скільки на професійно значущі якості. На нашу думку, ця тенденція стосується і професійної підготовки майбутніх хореографів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна парадигмаuk
dc.subjectтрансформаційні перетворенняuk
dc.subjectсоціально-економічний процесuk
dc.subjectхореографічна освітаuk
dc.titleСвоєрідність професійної підготовки педагогів-хореографівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf255.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.