Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307
Title: Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів
Authors: Хайюй, Юй
Keywords: педагогічна парадигма
трансформаційні перетворення
соціально-економічний процес
хореографічна освіта
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хайюй Ю. Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів / Ю. Хайюй // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 59.
Abstract: У розрізі сучасних трансформаційних перетворень у системі вищої освіти загальне визнання отримала педагогічна парадигма, орієнтована на особистісний розвиток фахівця, виховання його особистісних якостей. Акцентування робиться не стільки на професійні знання й уміння, скільки на професійно значущі якості. На нашу думку, ця тенденція стосується і професійної підготовки майбутніх хореографів.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf255.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.