Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307
Title: | Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів |
Authors: | Хайюй, Юй |
Keywords: | педагогічна парадигма трансформаційні перетворення соціально-економічний процес хореографічна освіта |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Хайюй Ю. Своєрідність професійної підготовки педагогів-хореографів / Ю. Хайюй // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 59. |
Abstract: | У розрізі сучасних трансформаційних перетворень у системі вищої освіти загальне визнання отримала педагогічна парадигма, орієнтована на особистісний розвиток фахівця, виховання його особистісних якостей. Акцентування робиться не стільки на професійні знання й уміння, скільки на професійно значущі якості. На нашу думку, ця тенденція стосується і професійної підготовки майбутніх хореографів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21307 |
Appears in Collections: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.