Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303
Назва: | Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів |
Автори: | Якуба, Юлія Володимирівна Yakuba, Yulia Volodymyrivna |
Ключові слова: | мистецька школа психолого-педагогічна література самоцінність художня діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Якуба Ю. В. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів / Ю. В. Якуба // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.54-55. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування готовності майбутніх учителів до діяльності за фахом є актуальною для сучасної теорії та практики педагогіки вищої школи, зокрема – мистецької. Найчастіше в психолого-педагогічній літературі виокремлюється два основних підходи щодо трактування феномена «готовність»: функціональний та особистісний. У контексті першого підходу готовність зазвичай розглядають як певний стан психічних функцій, наприклад, як передстартову активізацію. У межах особистісного підходу готовність трактують як професійно важливу, стійку характеристику особистості або як результат підготовки до конкретної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | 237.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.