Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303
Назва: Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів
Автори: Якуба, Юлія Володимирівна
Yakuba, Yulia Volodymyrivna
Ключові слова: мистецька школа
психолого-педагогічна література
самоцінність
художня діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Якуба Ю. В. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів / Ю. В. Якуба // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.54-55.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування готовності майбутніх учителів до діяльності за фахом є актуальною для сучасної теорії та практики педагогіки вищої школи, зокрема – мистецької. Найчастіше в психолого-педагогічній літературі виокремлюється два основних підходи щодо трактування феномена «готовність»: функціональний та особистісний. У контексті першого підходу готовність зазвичай розглядають як певний стан психічних функцій, наприклад, як передстартову активізацію. У межах особистісного підходу готовність трактують як професійно важливу, стійку характеристику особистості або як результат підготовки до конкретної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf237.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.