Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303
Title: Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів
Authors: Якуба, Юлія Володимирівна
Yakuba, Yulia Volodymyrivna
Keywords: мистецька школа
психолого-педагогічна література
самоцінність
художня діяльність
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Якуба Ю. В. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії до керівництва художньо-творчою діяльністю школярів / Ю. В. Якуба // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024.- С.54-55.
Abstract: Проблема формування готовності майбутніх учителів до діяльності за фахом є актуальною для сучасної теорії та практики педагогіки вищої школи, зокрема – мистецької. Найчастіше в психолого-педагогічній літературі виокремлюється два основних підходи щодо трактування феномена «готовність»: функціональний та особистісний. У контексті першого підходу готовність зазвичай розглядають як певний стан психічних функцій, наприклад, як передстартову активізацію. У межах особистісного підходу готовність трактують як професійно важливу, стійку характеристику особистості або як результат підготовки до конкретної діяльності.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21303
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf237.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.