Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21297
Назва: Творча педагогічна позиція як чинник педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Автори: Гузій, Наталія Василівна
Ключові слова: духовність
творчість
професійна діяльність
професіоналізм
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гузій Н. В. Творча педагогічна позиція як чинник педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Н. В. Гузій // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 50-51.
Короткий огляд (реферат): Актуальні завдання підготовки творчого, компетентного, вмотивованого учителя Нової української школи як агента змін та суб’єкта модернізації освітньої галузі невід’ємні від сучасних цивілізаційних процесів, де утвердилися такі суспільні й особисті цінності як «творчість», «духовність», «професіоналізм», відповідно до чого останнім часом активно розробляються його концептуальні схеми і моделі як загальнопедагогічного плану (Н.В.Гузій, Н.В.Кузьміна, А.К.Маркова, Т.М.Сорочан, Т.Д.Федірчик та ін.), так і конкретного вчительського фаху – математики (А.О.Теплицька), іноземної мови (Панчук) тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21297
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf245.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.