Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гузій, Наталія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T09:53:14Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T09:53:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гузій Н. В. Творча педагогічна позиція як чинник педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / Н. В. Гузій // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С. 50-51. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21297 | - |
dc.description.abstract | Актуальні завдання підготовки творчого, компетентного, вмотивованого учителя Нової української школи як агента змін та суб’єкта модернізації освітньої галузі невід’ємні від сучасних цивілізаційних процесів, де утвердилися такі суспільні й особисті цінності як «творчість», «духовність», «професіоналізм», відповідно до чого останнім часом активно розробляються його концептуальні схеми і моделі як загальнопедагогічного плану (Н.В.Гузій, Н.В.Кузьміна, А.К.Маркова, Т.М.Сорочан, Т.Д.Федірчик та ін.), так і конкретного вчительського фаху – математики (А.О.Теплицька), іноземної мови (Панчук) тощо. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.title | Творча педагогічна позиція як чинник педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя образотворчого мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.