Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295
Назва: Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат
Автори: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: освітній процес
педагоги
компетентність
толерантність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Атрощенко Т. О. Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат / Т. О. Антрощенко // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С.47-49.
Короткий огляд (реферат): Ефективність формування толерантного ставлення до культури інших етносів залежить від активності майбутніх учителів початкової школи у якості суб’єктів освітнього процесу. У свою чергу професійна підготовка майбутніх педагогів, які працюватимуть в новій українській початковій школі, перебуває у безпосередній залежності спектру методологічних підходів, які покладені в його основу освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf264.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.