Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295
Назва: | Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат |
Автори: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | освітній процес педагоги компетентність толерантність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Атрощенко Т. О. Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат / Т. О. Антрощенко // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С.47-49. |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність формування толерантного ставлення до культури інших етносів залежить від активності майбутніх учителів початкової школи у якості суб’єктів освітнього процесу. У свою чергу професійна підготовка майбутніх педагогів, які працюватимуть в новій українській початковій школі, перебуває у безпосередній залежності спектру методологічних підходів, які покладені в його основу освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295 |
Розташовується у зібраннях: | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 264.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.