Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-15T09:48:39Z-
dc.date.available2025-01-15T09:48:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАтрощенко Т. О. Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат / Т. О. Антрощенко // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С.47-49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295-
dc.description.abstractЕфективність формування толерантного ставлення до культури інших етносів залежить від активності майбутніх учителів початкової школи у якості суб’єктів освітнього процесу. У свою чергу професійна підготовка майбутніх педагогів, які працюватимуть в новій українській початковій школі, перебуває у безпосередній залежності спектру методологічних підходів, які покладені в його основу освітнього процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпедагогиuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.titleПотенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толератuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf264.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.