Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295
Title: Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Keywords: освітній процес
педагоги
компетентність
толерантність
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Атрощенко Т. О. Потенціал методологічних підходів у формуванні міжетнічної толерат / Т. О. Антрощенко // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. - С.47-49.
Abstract: Ефективність формування толерантного ставлення до культури інших етносів залежить від активності майбутніх учителів початкової школи у якості суб’єктів освітнього процесу. У свою чергу професійна підготовка майбутніх педагогів, які працюватимуть в новій українській початковій школі, перебуває у безпосередній залежності спектру методологічних підходів, які покладені в його основу освітнього процесу.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21295
Appears in Collections:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf264.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.