Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21276
Назва: Ідеї К. Д. Ушинського про роль спостережень у природі на емоційно-почуттєву сферу дітей дошкільного віку
Автори: Просенюк, Анжела Іванівна
Ключові слова: розвиток емоційно-чуттєвої сфери
дошкільний вік
реалізація гармонійності
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Просенюк А. І. Ідеї К. Д. Ушинського про роль спостережень у природі на емоційно-почуттєву сферу дітей дошкільного віку / А. І. Просенюк // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. -С.13-14.
Короткий огляд (реферат): У сучасному суспільстві затребуваним в освітньому просторі є вивчення особливостей та закономірностей емоційного світосприймання дитини дошкільного віку, розвиток емоційно-чуттєвої сфери як реалізація гармонійності й цілісності особистісного потенціалу дитини. Саме тому особливої актуальності сьогодні набуває завдання щодо цільового вивчення особливостей індивідуальних емоційних проявів через розкриття переживань дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21276
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf232.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.