Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПросенюк, Анжела Іванівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T08:12:12Z-
dc.date.available2025-01-14T08:12:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПросенюк А. І. Ідеї К. Д. Ушинського про роль спостережень у природі на емоційно-почуттєву сферу дітей дошкільного віку / А. І. Просенюк // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. -С.13-14.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21276-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві затребуваним в освітньому просторі є вивчення особливостей та закономірностей емоційного світосприймання дитини дошкільного віку, розвиток емоційно-чуттєвої сфери як реалізація гармонійності й цілісності особистісного потенціалу дитини. Саме тому особливої актуальності сьогодні набуває завдання щодо цільового вивчення особливостей індивідуальних емоційних проявів через розкриття переживань дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозвиток емоційно-чуттєвої сфериuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectреалізація гармонійностіuk
dc.titleІдеї К. Д. Ушинського про роль спостережень у природі на емоційно-почуттєву сферу дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf232.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.