Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21196
Назва: Дидактична гра як засіб формування логіко-математичної компетентності дошкільників
Автори: Кузнецова, Юлія
Самсонова, Олена
Чорна, Ганна
Ключові слова: логіко-математично компетентність
розвиток дошкільної освіти
організація освітнього процесу
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ю. Кузнецова Дидактична гра як засіб формування логіко-математичної компетентності дошкільників / Кузнецова Ю., Самсонова О.,Чорна Г. // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С. 108-110.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти одним із актуальних питань є формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку. Перший досвід формування елементарних математичних знань дитина отримує у сімʼї ще у ранньому дитинстві, так, малюк визначає колір предметів, намагається розрізняти їх за формою та розміром, починає орієнтуватись у просторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21196
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf765.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.