Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, Юлія-
dc.contributor.authorСамсонова, Олена-
dc.contributor.authorЧорна, Ганна-
dc.date.accessioned2024-12-24T12:37:56Z-
dc.date.available2024-12-24T12:37:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЮ. Кузнецова Дидактична гра як засіб формування логіко-математичної компетентності дошкільників / Кузнецова Ю., Самсонова О.,Чорна Г. // Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С. 108-110.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21196-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку дошкільної освіти одним із актуальних питань є формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку. Перший досвід формування елементарних математичних знань дитина отримує у сімʼї ще у ранньому дитинстві, так, малюк визначає колір предметів, намагається розрізняти їх за формою та розміром, починає орієнтуватись у просторі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлогіко-математично компетентністьuk
dc.subjectрозвиток дошкільної освітиuk
dc.subjectорганізація освітнього процесуuk
dc.titleДидактична гра як засіб формування логіко-математичної компетентності дошкільниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf765.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.