Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21160| Назва: | Swot-аналіз інформатизації педагогічної освіти в Китаї | 
| Автори: | Мяо, Лі | 
| Ключові слова: | Інформатизація освітньої діяльності педагогічні явища SWOT-аналіз  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Лі Мяо Swot-аналіз інформатизації педагогічної освіти в Китаї / Мяо Лі //Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С.78-81. | 
| Короткий огляд (реферат): | Інформатизація освітньої діяльності відіграє важливу роль у процесі підготовки майбутніх вчителів, виступаючи як інструмент реалізації реформи педагогічної освіти. Очевидно, що вдосконалення методів та оновлення змісту педагогічної освіти неможливе без застосування новітніх інформаційних та цифрових технологій у навчанні. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21160 | 
| Розташовується у зібраннях: | Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 28.pdf | 920.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.