Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМяо, Лі-
dc.date.accessioned2024-12-20T14:14:15Z-
dc.date.available2024-12-20T14:14:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛі Мяо Swot-аналіз інформатизації педагогічної освіти в Китаї / Мяо Лі //Управління та інновації в освіті : досвід, проблеми та перспективи : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 21-22 листоп 2024 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського , 2024. С.78-81.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21160-
dc.description.abstractІнформатизація освітньої діяльності відіграє важливу роль у процесі підготовки майбутніх вчителів, виступаючи як інструмент реалізації реформи педагогічної освіти. Очевидно, що вдосконалення методів та оновлення змісту педагогічної освіти неможливе без застосування новітніх інформаційних та цифрових технологій у навчанні.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectІнформатизація освітньої діяльностіuk
dc.subjectпедагогічні явищаuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.titleSwot-аналіз інформатизації педагогічної освіти в Китаїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf920.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.