Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21111
Назва: Використання лінгвістичних задач на уроках української мови у контексті інновацій освітянської реформи
Автори: Геркогло, А.
Ключові слова: лінгвістичні задачі
українська мова
інноваца освітянська реформа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Геркогло А. Використання лінгвістичних задач на уроках української мови у контексті інновацій освітянської реформи / А. Геркогло // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2024. Вип. 2. С. 174-182
Короткий огляд (реферат): Реаліями сьогодення є становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження до світового освітнього простору. Освіта має стати інноваційним середовищем, у якому учні й студенти отримають навички та вміння самостійно здобувати знання й застосовувати їх у практичній діяльності. Це зумовлено тим, що кількість засвоєних готових знань не гарантує успіху в професійній діяльності, тому в сучасних умовах навчання засвоєння готових знань утратило свою актуальність. Отже, як основна освіта, так і додаткова покликані не давати готові знання, а організовувати процес навчання шляхом використання інноваційних педагогічних методів, одним з яких є вирішення лінгвістичних задач. Це доводить актуальність представленої статті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21111
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf827.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.