Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21111| Назва: | Використання лінгвістичних задач на уроках української мови у контексті інновацій освітянської реформи |
| Автори: | Геркогло, А. |
| Ключові слова: | лінгвістичні задачі українська мова інноваца освітянська реформа |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Геркогло А. Використання лінгвістичних задач на уроках української мови у контексті інновацій освітянської реформи / А. Геркогло // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2024. Вип. 2. С. 174-182 |
| Короткий огляд (реферат): | Реаліями сьогодення є становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження до світового освітнього простору. Освіта має стати інноваційним середовищем, у якому учні й студенти отримають навички та вміння самостійно здобувати знання й застосовувати їх у практичній діяльності. Це зумовлено тим, що кількість засвоєних готових знань не гарантує успіху в професійній діяльності, тому в сучасних умовах навчання засвоєння готових знань утратило свою актуальність. Отже, як основна освіта, так і додаткова покликані не давати готові знання, а організовувати процес навчання шляхом використання інноваційних педагогічних методів, одним з яких є вирішення лінгвістичних задач. Це доводить актуальність представленої статті. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21111 |
| Розташовується у зібраннях: | 2024 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 20.pdf | 827.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.