Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Геркогло, А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T14:31:12Z | - |
dc.date.available | 2024-12-19T14:31:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Геркогло А. Використання лінгвістичних задач на уроках української мови у контексті інновацій освітянської реформи / А. Геркогло // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2024. Вип. 2. С. 174-182 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21111 | - |
dc.description.abstract | Реаліями сьогодення є становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження до світового освітнього простору. Освіта має стати інноваційним середовищем, у якому учні й студенти отримають навички та вміння самостійно здобувати знання й застосовувати їх у практичній діяльності. Це зумовлено тим, що кількість засвоєних готових знань не гарантує успіху в професійній діяльності, тому в сучасних умовах навчання засвоєння готових знань утратило свою актуальність. Отже, як основна освіта, так і додаткова покликані не давати готові знання, а організовувати процес навчання шляхом використання інноваційних педагогічних методів, одним з яких є вирішення лінгвістичних задач. Це доводить актуальність представленої статті. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | лінгвістичні задачі | uk |
dc.subject | українська мова | uk |
dc.subject | інноваца освітянська реформа | uk |
dc.title | Використання лінгвістичних задач на уроках української мови у контексті інновацій освітянської реформи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.