Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/210
Назва: | Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі |
Інші назви: | Psychological support social adaptation of first-year students to training in higher education |
Автори: | Шахвердова, Алла Петрівна Shakhverdova, Alla Petrivna |
Ключові слова: | навчально-професійна діяльність психологічний супровід соціальна адаптація особистісний розвиток саморегуляція усвідомлення рефлексія educational and professional activities psychological support social adaptation personal development self-regulation awareness reflection |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Шахвердова А. П. Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Алла Петрівна Шахвердова; наук. кер. Н. Д. Хмель; МОН України, Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції. Аргументовано, що він є орієнтуванням студентів на рефлексування власних особливостей. Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки, як: а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) суб’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Psychological support of social adaptation of first-year students is the managing of self-regulation process. It is argued that it is the orientation of students at reflection of their own features. To create a personal model of psychological support in national personology highlighted such features as: emotion; the experience of one's own uniqueness; subjectivity; willingness to developed the subject of activity; the behavioral mode of existence; active social behavior; participation in collective activities; affirmation; the effectiveness of self-perception; the ability to regulate. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/210 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shakhverdova. pdf | 649.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.