Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шахвердова, Алла Петрівна | - |
dc.contributor.author | Shakhverdova, Alla Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-30T08:28:30Z | - |
dc.date.available | 2018-08-30T08:28:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Шахвердова А. П. Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Алла Петрівна Шахвердова; наук. кер. Н. Д. Хмель; МОН України, Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/210 | - |
dc.description.abstract | Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції. Аргументовано, що він є орієнтуванням студентів на рефлексування власних особливостей. Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки, як: а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) суб’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Psychological support of social adaptation of first-year students is the managing of self-regulation process. It is argued that it is the orientation of students at reflection of their own features. To create a personal model of psychological support in national personology highlighted such features as: emotion; the experience of one's own uniqueness; subjectivity; willingness to developed the subject of activity; the behavioral mode of existence; active social behavior; participation in collective activities; affirmation; the effectiveness of self-perception; the ability to regulate. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | навчально-професійна діяльність | uk |
dc.subject | психологічний супровід | uk |
dc.subject | соціальна адаптація | uk |
dc.subject | особистісний розвиток | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | усвідомлення | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | educational and professional activities | uk |
dc.subject | psychological support | uk |
dc.subject | social adaptation | uk |
dc.subject | personal development | uk |
dc.subject | self-regulation | uk |
dc.subject | awareness | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.title | Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі | uk |
dc.title.alternative | Psychological support social adaptation of first-year students to training in higher education | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shakhverdova. pdf | 649.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.