Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21094
Назва: | Використання технологій доповненої та віртуальної реальності у процесі навчання і реабілітації дітей із особливими освітніми потребами |
Автори: | Базелюк, О. |
Ключові слова: | діти з освітніми потребами реабілітація дітей віртуальна реальність інклюзія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Базелюк О. Використання технологій доповненої та віртуальної реальності у процесі навчання і реабілітації дітей із особливими освітніми потребами / О. Базелюк // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 108-112. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття «інклюзії» стає дедалі актуальнішим в процесі демократизації українського суспільства. Наразі Україна прагне інтегруватися в освітній простір Європейського Союзу, де інклюзивне навчання є ключовою формою освіти дітей із ООП. За даними статистики в Україні кількість дітей з інклюзією щороку зростає, тому державна влада та інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) упроваджують даний вид освіти, що являє собою гнучку індивідуалізовану систему навчання дітей з особливостями психічно-фізіологічного розвитку |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21094 |
Розташовується у зібраннях: | Південноукраїнські наукові студії (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bazelyuk I.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.