Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБазелюк, О.-
dc.date.accessioned2024-12-19T11:38:32Z-
dc.date.available2024-12-19T11:38:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБазелюк О. Використання технологій доповненої та віртуальної реальності у процесі навчання і реабілітації дітей із особливими освітніми потребами / О. Базелюк // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених (м. Одеса, 19-21 листопада 2024 р.) / за ред. д. філос . н., проф. Петінової О. Б. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 108-112.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21094-
dc.description.abstractПоняття «інклюзії» стає дедалі актуальнішим в процесі демократизації українського суспільства. Наразі Україна прагне інтегруватися в освітній простір Європейського Союзу, де інклюзивне навчання є ключовою формою освіти дітей із ООП. За даними статистики в Україні кількість дітей з інклюзією щороку зростає, тому державна влада та інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) упроваджують даний вид освіти, що являє собою гнучку індивідуалізовану систему навчання дітей з особливостями психічно-фізіологічного розвиткуuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіти з освітніми потребамиuk
dc.subjectреабілітація дітейuk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.titleВикористання технологій доповненої та віртуальної реальності у процесі навчання і реабілітації дітей із особливими освітніми потребамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bazelyuk I.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.