Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20908
Title: Інтерактивна концепція підготовки майбутнього викладача іноземних мов у полікультурному просторі
Authors: Мельниченко, Галина Володимирівна
Melnychenko, Halyna Volodymyrivna
Радкіна, В. Ф.
Keywords: інтерактивне навчання
навчання англійської мови
інтерактивна діяльність
навчальна діяльність
історія англійської мови
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Мельниченко Г. В. Інтерактивна концепція підготовки майбутнього викладача іноземних мов у полікультурному просторі / Г. В. Мельниченко, В. Ф. Радкіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 547-548.
Abstract: Розглянуто особливість використання методу інтерактивного навчання на прикладі дисципліни «Історія англійської мови», яка не лише поглиблює загальну філологічну підготовку майбутніх викладачів і сприяє розумінню студентами структури та системи англійської мови, але й демонструє причини та шляхи утворення специфічних мовних особливостей, які властиві сучасному стану англійської мови в умовах розвитку нації як частини полікультурного простору. Отримані в ході спостереження й опитування результати підтверджують наступні положення. 1. Фронтальні форми спираються на сильних студентів, очікування відповіді від слабкого студента гальмує ритмічне просування роботи. Робота в малих групах усуває часові й психологічні перешкоди в процесі учіння. Дане положення обґрунтовує доцільність реалізації прийому мозкового штурму в малих групах – прийому, який найкращим чином відповідає специфіці навчального курсу, де багато положень ґрунтуються на гіпотезах і припущеннях. 2. Фронтальна робота виводить викладача на центральне місце, натомість робота в малих групах створює умови для повноцінного інтерактивного процесу навчання, де кожен у короткий строк виступає і як носій, і як реципієнт знань. Дане положення обґрунтовує доцільність реалізації прийому навчання в співпраці. 3. Робота в малих групах, на відміну від фронтальних видів інтерактивної діяльності, робить акцент на розвитку комунікативних навичок студентів на міжособистісному рівні, виховному потенціалі учбової діяльності, партнерській підтримці та створенні періодів релаксації в навчальній діяльності. Дане положення обґрунтовує вибір такого інтерактивного виду роботи, як виконання проектів у мікрогрупі (2-3 студенти).
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20908
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnychenko.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.