Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельниченко, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorMelnychenko, Halyna Volodymyrivna-
dc.contributor.authorРадкіна, В. Ф.-
dc.date.accessioned2024-11-22T12:24:36Z-
dc.date.available2024-11-22T12:24:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМельниченко Г. В. Інтерактивна концепція підготовки майбутнього викладача іноземних мов у полікультурному просторі / Г. В. Мельниченко, В. Ф. Радкіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 547-548.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20908-
dc.description.abstractРозглянуто особливість використання методу інтерактивного навчання на прикладі дисципліни «Історія англійської мови», яка не лише поглиблює загальну філологічну підготовку майбутніх викладачів і сприяє розумінню студентами структури та системи англійської мови, але й демонструє причини та шляхи утворення специфічних мовних особливостей, які властиві сучасному стану англійської мови в умовах розвитку нації як частини полікультурного простору. Отримані в ході спостереження й опитування результати підтверджують наступні положення. 1. Фронтальні форми спираються на сильних студентів, очікування відповіді від слабкого студента гальмує ритмічне просування роботи. Робота в малих групах усуває часові й психологічні перешкоди в процесі учіння. Дане положення обґрунтовує доцільність реалізації прийому мозкового штурму в малих групах – прийому, який найкращим чином відповідає специфіці навчального курсу, де багато положень ґрунтуються на гіпотезах і припущеннях. 2. Фронтальна робота виводить викладача на центральне місце, натомість робота в малих групах створює умови для повноцінного інтерактивного процесу навчання, де кожен у короткий строк виступає і як носій, і як реципієнт знань. Дане положення обґрунтовує доцільність реалізації прийому навчання в співпраці. 3. Робота в малих групах, на відміну від фронтальних видів інтерактивної діяльності, робить акцент на розвитку комунікативних навичок студентів на міжособистісному рівні, виховному потенціалі учбової діяльності, партнерській підтримці та створенні періодів релаксації в навчальній діяльності. Дане положення обґрунтовує вибір такого інтерактивного виду роботи, як виконання проектів у мікрогрупі (2-3 студенти).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectнавчання англійської мовиuk
dc.subjectінтерактивна діяльністьuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectісторія англійської мовиuk
dc.titleІнтерактивна концепція підготовки майбутнього викладача іноземних мов у полікультурному просторіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychenko.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.