Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20908
Назва: | Інтерактивна концепція підготовки майбутнього викладача іноземних мов у полікультурному просторі |
Автори: | Мельниченко, Галина Володимирівна Melnychenko, Halyna Volodymyrivna Радкіна, В. Ф. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання навчання англійської мови інтерактивна діяльність навчальна діяльність історія англійської мови |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Мельниченко Г. В. Інтерактивна концепція підготовки майбутнього викладача іноземних мов у полікультурному просторі / Г. В. Мельниченко, В. Ф. Радкіна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 547-548. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто особливість використання методу інтерактивного навчання на прикладі дисципліни «Історія англійської мови», яка не лише поглиблює загальну філологічну підготовку майбутніх викладачів і сприяє розумінню студентами структури та системи англійської мови, але й демонструє причини та шляхи утворення специфічних мовних особливостей, які властиві сучасному стану англійської мови в умовах розвитку нації як частини полікультурного простору. Отримані в ході спостереження й опитування результати підтверджують наступні положення. 1. Фронтальні форми спираються на сильних студентів, очікування відповіді від слабкого студента гальмує ритмічне просування роботи. Робота в малих групах усуває часові й психологічні перешкоди в процесі учіння. Дане положення обґрунтовує доцільність реалізації прийому мозкового штурму в малих групах – прийому, який найкращим чином відповідає специфіці навчального курсу, де багато положень ґрунтуються на гіпотезах і припущеннях. 2. Фронтальна робота виводить викладача на центральне місце, натомість робота в малих групах створює умови для повноцінного інтерактивного процесу навчання, де кожен у короткий строк виступає і як носій, і як реципієнт знань. Дане положення обґрунтовує доцільність реалізації прийому навчання в співпраці. 3. Робота в малих групах, на відміну від фронтальних видів інтерактивної діяльності, робить акцент на розвитку комунікативних навичок студентів на міжособистісному рівні, виховному потенціалі учбової діяльності, партнерській підтримці та створенні періодів релаксації в навчальній діяльності. Дане положення обґрунтовує вибір такого інтерактивного виду роботи, як виконання проектів у мікрогрупі (2-3 студенти). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20908 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Melnychenko.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.