Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20842
Назва: | Педагогічні умови формування соціальної компетентності дошкільників в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Салагор, О. С. |
Ключові слова: | дошкільники дістанційне навчання соціальна компетентність |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Кримова Н. О. Педагогічні умови формування соціальної компетентності дошкільників в умовах дистанційного навчання / Н. О. Кримова, О. С. Салагор // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 149-154 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку за умов дистанційного навчання набула актуальності через необхідність адаптації освітнього процесу до нових реалій. Дистанційна форма навчання не тільки змі- нює комунікаційні стратегії педагогів, а й потребує нового підходу до взаємодії між дітьми та їхнім соціальним середо- вищем. Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, соціально-громадянська компетентність є однією з основних компетентностей, що мають бути сформовані у дітей до мо- менту вступу до школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20842 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.