Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКримова, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorKrymova, Nataliya Oleksiivna-
dc.contributor.authorСалагор, О. С.-
dc.date.accessioned2024-11-15T13:17:08Z-
dc.date.available2024-11-15T13:17:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКримова Н. О. Педагогічні умови формування соціальної компетентності дошкільників в умовах дистанційного навчання / Н. О. Кримова, О. С. Салагор // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 149-154uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20842-
dc.description.abstractПроблема формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку за умов дистанційного навчання набула актуальності через необхідність адаптації освітнього процесу до нових реалій. Дистанційна форма навчання не тільки змі- нює комунікаційні стратегії педагогів, а й потребує нового підходу до взаємодії між дітьми та їхнім соціальним середо- вищем. Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, соціально-громадянська компетентність є однією з основних компетентностей, що мають бути сформовані у дітей до мо- менту вступу до школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectдістанційне навчанняuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.titleПедагогічні умови формування соціальної компетентності дошкільників в умовах дистанційного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.