Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825
Назва: | Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки |
Автори: | Кримова, Наталія Олексіївна Krymova, Nataliya Oleksiivna Капліста, Д. С. |
Ключові слова: | дошкільний вік агресія старший дошкільний вік дитяча агресія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Кримова Н. О. Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки / Н. О. Кримова, Д. С. Капліста // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 47-52 |
Короткий огляд (реферат): | Дошкільний вік є критично важливим для формування та закріплення цілої низки моделей поведінки. Деструктивні реакції характерні для більшості дітей дошкільного віку, але по мірі засвоєння правил і норм діяльності, вони перероста- ють у соціально прийнятні форми поведінки. Однак, у деяких дітей агресія не тільки зберігається, але й розвивається і стає постійною рисою особистості. Як наслідок, знижується про- дуктивний потенціал дитини. Тому, агресія у дітей старшого дошкільного віку – це серйозна проблема, яка потребує уваги як з боку батьків, так і освітян. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.