Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825
Назва: Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки
Автори: Кримова, Наталія Олексіївна
Krymova, Nataliya Oleksiivna
Капліста, Д. С.
Ключові слова: дошкільний вік
агресія
старший дошкільний вік
дитяча агресія
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Кримова Н. О. Агресія сучасних дітей старшого дошкільного віку: чинники та наслідки / Н. О. Кримова, Д. С. Капліста // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 47-52
Короткий огляд (реферат): Дошкільний вік є критично важливим для формування та закріплення цілої низки моделей поведінки. Деструктивні реакції характерні для більшості дітей дошкільного віку, але по мірі засвоєння правил і норм діяльності, вони перероста- ють у соціально прийнятні форми поведінки. Однак, у деяких дітей агресія не тільки зберігається, але й розвивається і стає постійною рисою особистості. Як наслідок, знижується про- дуктивний потенціал дитини. Тому, агресія у дітей старшого дошкільного віку – це серйозна проблема, яка потребує уваги як з боку батьків, так і освітян.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20825
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.