Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20820
Назва: Розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Булгакова, Валентина Олексіївна
Bulgakova, Valentyna Oleksiyivna
Осадча, Е. В.
Ключові слова: cпостережливість
старший дошкільний вік
навички
Дата публікації: 2024
Видавництво: ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Булгакова О. Ю. Розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку / О. Ю. Булгакова, Е. В. Осадча // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 18-23
Короткий огляд (реферат): Спостережливість є важливою характеристикою когні- тивного розвитку дитини, що визначає її здатність до актив- ного пізнання та ефективної взаємодії з інформаційним сере- довищем. Формування цієї якості у дітей старшого дошкіль- ного віку стає актуальним завданням сучасної педагогіки, оскільки саме в цей період розпочинається інтенсивне стано- влення пізнавальних процесів, а також закладаються основи інтелектуального розвитку, які впливають на подальше на- вчання та адаптацію дитини в соціальному середовищі. Зва- жаючи на це, розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку має суттєве значення для підвищення ефек- тивності освітнього процесу та формування базових навичок, необхідних для подальшого навчання у школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20820
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf4.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.