Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулгакова, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorBulgakova, Valentyna Oleksiyivna-
dc.contributor.authorОсадча, Е. В.-
dc.date.accessioned2024-11-14T13:18:16Z-
dc.date.available2024-11-14T13:18:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБулгакова О. Ю. Розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку / О. Ю. Булгакова, Е. В. Осадча // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 18-23uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20820-
dc.description.abstractСпостережливість є важливою характеристикою когні- тивного розвитку дитини, що визначає її здатність до актив- ного пізнання та ефективної взаємодії з інформаційним сере- довищем. Формування цієї якості у дітей старшого дошкіль- ного віку стає актуальним завданням сучасної педагогіки, оскільки саме в цей період розпочинається інтенсивне стано- влення пізнавальних процесів, а також закладаються основи інтелектуального розвитку, які впливають на подальше на- вчання та адаптацію дитини в соціальному середовищі. Зва- жаючи на це, розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку має суттєве значення для підвищення ефек- тивності освітнього процесу та формування базових навичок, необхідних для подальшого навчання у школі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectcпостережливістьuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.titleРозвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.