Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810
Назва: Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко
Автори: Лісі, Чжоу
Вороновська, Ольга
Ключові слова: практика вокальної культури
художньо-історична роль
художньо-стилістичний аспект
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Чжоу Лісі Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко /Лісі Чжоу ,Вороновська О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.88-90
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається виконавська практика вокальної культури епохи бароко. Виявлено основні критерії та чинники ідеалу звучання голосу співака. Художньо-стилістичний аспект виконання вокальних барокових творів розглянуто в аспекті найважливішого досягнення епохи бароко - особливого типу історичного способу формування вокалу – методу belcanto. Проаналізовано художньо-історичну роль теорії афекту як смислової сутності барокової музики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.