Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісі, Чжоу-
dc.contributor.authorВороновська, Ольга-
dc.date.accessioned2024-11-13T13:15:57Z-
dc.date.available2024-11-13T13:15:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧжоу Лісі Особливості виконавської вокальної культури епохи бароко /Лісі Чжоу ,Вороновська О.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.88-90uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20810-
dc.description.abstractУ статті розглядається виконавська практика вокальної культури епохи бароко. Виявлено основні критерії та чинники ідеалу звучання голосу співака. Художньо-стилістичний аспект виконання вокальних барокових творів розглянуто в аспекті найважливішого досягнення епохи бароко - особливого типу історичного способу формування вокалу – методу belcanto. Проаналізовано художньо-історичну роль теорії афекту як смислової сутності барокової музикиuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпрактика вокальної культуриuk
dc.subjectхудожньо-історична рольuk
dc.subjectхудожньо-стилістичний аспектuk
dc.titleОсобливості виконавської вокальної культури епохи барокоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.