Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20802| Назва: | Своєрідність підготовки майбутніх учителів мистецтва до застосування проєктних технологій |
| Автори: | Цзялун, Ван |
| Ключові слова: | технічно-дизайнерські ресурси мистецько-педагогічна освіта проєктна технологія |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
| Бібліографічний опис: | Ван Цзялун Своєрідність підготовки майбутніх учителів мистецтва до застосування проєктних технологій /Цзялун Ван //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.66-67 |
| Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку вищої художньо-педагогічної та мистецько-педагогічної освіти підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування проєктних технологій у професійній діяльності утруднюється недостатньою практичною підготовкою. Назване спричинюється фокусом на теоретичних аспектах без належної практичної підготовки, що може змінити здатність випускників ефективно використовувати проєктні технології у реальних сценаріях. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20802 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 23.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.